Te volgen procedure in geval van schade BA exploitatie
Er heeft net een incident plaatsgevonden op een werf.
- Nadat u het e-mailadres van het slachtoffer hebt gevraagd, stuurt u via de tablet het formulier met de uitnodiging om een aangifte op onze website in te vullen.
Waar vind je het formulier?
– De beste oplossing is het online formulier in te vullen via FACILITY APPS
– Als je geen toegang hebt tot FA, gerbuik dan deze formulier
– Als de vorige opties niet werken: kan je de pdf downloaden -> Uitnodiging incidentenrapport – Krinkels en per mail doorsturen of de papieren formulier in je bestelwagen invullen
- Dit formulier wordt ingevuld met:
- Naam en voornaam van de werknemer
- Werfnummer
- Werfleider
-> zodat het slachtoffer een volledige verklaring op onze website kan invullen.
- Na het maken van een account en het indienen van de volledige aangifte, ontvangt het slachtoffer een bevestigingsmail.
- Onze verzekeringsmakelaar heeft toegang tot Webatak om eventueel ontbrekende informatie in de aangifte terug te vinden.
- Indien de aangifte nog onvolledig is, wordt een kopie van de aangifte naar de verzekeringsverantwoordelijke van Krinkels gestuurd voor bijkomende informatie.
- Een kopie van de aangifte wordt naar de werfleider gestuurd.
- De werfleider kan de aangifte valideren of protesteren door de nodige argumenten te geven.
- De aangifte wordt dan verzorgd door onze verzekeringsmakelaar die zorgt voor de opvolging (betaling of geschil met het slachtoffer)
Deze procedure kan alleen worden gebruikt voor de Schade BA exploitatie voor particulieren of particuliere ondernemingen.